معلومات المناقصة

توفير خدمات السقالات لشركة بابكو للتكرير لأعمال إغلاق الوحدات

رقم المناقصة: 166/2025/BTB (T79608(20))

رقم مرجع الجهة المتصرفة: T79608(20)

وصف المناقصة

يتضمن العمل توفير الموارد والتصميم وتركيب السقالات والتفتيش والتعديل والتفكيك وإزالة السقالات، وبالتالي توفير وسيلة آمنة للوصول الخروج من مواقع العمل داخل مناطق العمل التابعة للشركة ومع ذلك ستبدأ أنشطة السقالات قبل الفحص والصيانة للوحدات

الجهة المتصرفة
شركة بابكو للتكرير
التصنيف/القطاع
General
داخلي/خارجي
External
Invitation Method
Public (LOCAL GCC)
الضمان الابتدائي
BD 2500
صلاحية العطاء/صلاحية الضمان الابتدائي (أيام)
180 days
رسوم المناقصة
BD 100
مدة العقد
6 Month
هل ممكن تقديم اكثر من خيار؟
Yes
تاريخ النشر
Thursday, 13 March 2025
قبل الشراء
Saturday, 29 March 2025
تاريخ الإغلاق
Sunday, 06 April 2025
موعد الافتتاح
Monday, 07 April 2025

ملاحظات إضافية

Arabic Title: توفير خدمات السقالات لشركة بابكو للتكرير لأعمال إغلاق الوحدات في شهر مايو ويونيو 2025

 

English Title: PROVISION OF SCAFFOLDING SERVICES FOR UPCOMING HUB1 SHUTDOWN WORKS IN MAY-JUNE 2025

 

Scope of work (Arabic):

يتضمن العمل توفير الموارد والتصميم وتركيب السقالات والتفتيش والتعديل والتفكيك وإزالة السقالات، وبالتالي توفير وسيلة آمنة للوصول / الخروج من مواقع العمل داخل مناطق العمل التابعة للشركة

من المقرر أن يبدأ أعمال إغلاق الوحدات في الأسبوع الثاني من مايو 2025. ومع ذلك، ستبدأ أنشطة السقالات قبل الفحص والصيانة للوحدات في 20 مارس 2025.

 

Scope of work (English): The work comprises the provision of resources, erection (construction), inspection, certification, hiring, alteration, dismantling and removal of scaffolding, thus supplying a safe means of access/egress to site workplaces for Pre-Shutdown as well as Shutdown activities related to shutdown works.

 

The shutdown is scheduled to start from second week of May 2025.  However, the Pre-T&I scaffolding activities will start from 20 Mar 2025 for LSDP Units.

 

,MANDATORY CRITERIA

1-The Bidder shall have work experience in providing scaffolding services for turnarounds or Shutdowns spread over two (2) years during the last five (5) years in the Oil / Gas / Petrochemical Industry with sound record. Documentary evidence shall be provided to substantiate above requirement and bidder shall submit required information as per Appendix C File 2

2-The Bidder shall meet the following requirement for permanent work force in their organization for scaffolding work, ready for deployment to the Company during May-June 2025 shutdown work. The minimum trade wise requirements for each bidder for the subject tender are: (1) Scaffold Supervisor (8 Nos.), (2) Scaffold Foreman (8 Nos), (3) Scaffolders (150 Nos.) 4) Quantity Surveyor (1 No.) 5) Scaffold Inspector (3 Nos) 6) Planning Engineer (1 No.) 7) Safety Officer (NEBOSH IGC Level 3 qualified) - 2 No. Above listed Manpower shall have adequate technical knowledge and experience in services outlined under the Tender Specification and fully comply with trade skills and experience requirements in File 1 Appendix '1' attached hereto. Valid national identity (Smart Card data) showing proof of employment with the bidder for all above categories of workers, and Third party certificates for proof of skills shall be submitted along with the bid.

3-The Bidder shall own, as minimum, the following key plants and equipment listed below that are well maintained, in good working condition and safe for use in an Oil & Gas or Petrochemical Industry environment and ready for deployment to the Company during May-June 2025 shutdown work.: - 30,000 numbers of Standard (galvanised/painted) scaffold pipes of different lengths - 100,000 numbers of Ledger (galvanised/painted) of different lengths - 10,000 numbers of Putlog/Transom couplers (galvanised/painted) of different lengths - 130,000 numbers of Fittings (assorted) of different types (i.e. ladder clamps, Gravlock couplers, sleeve couplers (joint box), single & double couplers, swivel couplers, board retaining clips, etc.) - 20,000 numbers of Steel Board (galvanised/painted) of different lengths - 13,000 Scaffold Screw Jack

Documentary evidence shall be submitted along with bid to substantiate that the Bidder has in their possession all scaffolding materials as listed above, in the form of copies of bidder's inventory register or purchase orders/invoices for the list of materials, or maintenance and inspection records.

4-The Bidder shall have a fully auditable and active Safety Policy in operation within their organization and shall be accredited with formal certification for OHSAS 18001 or ISO 45001 certification, which are currently valid or in the process of re-validation. Documentary evidence shall be submitted to substantiate the above and its validity, or other proof if the bidder is in the process of revalidation.




كيفية المشاركة؟

  • على الراغبين في المشاركة في هذه المناقصة، ممن تتوافر فيهم الكفاءة اللازمة، شراء وثائق المناقصة إلكترونياً من خلال نظام المناقصات الإلكتروني التابع لمجلس المناقصات والمزايدات https://etendering.tenderboard.gov.bh وذلك اعتباراً من Thursday, 13 March 2025.
  • على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه أو بنسبة 1% من قيمة العطاء، أيهما أقل، وفي جميع الأحوال يجب ألا تقل قيمة الضمان الابتدائي عن 100 دينار بحريني. (باستثناء المناقصات على مظروفين)
  • للمناقصات على مظروفين، على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه.
  • يتم تقديم الضمان الابتدائي على شكل شيك مصدق أو خطاب ضمان بنكي أو بوليصة تأمين من إحدى المؤسسات المالية المحلية أو نقداً (أو حسب ما هو منصوص عليه في وثائق المناقصة) على ان يكون ساري المفعول طوال المدة المنصوص عليها أعلاه.
  • مكان إيداع العطاءات: في المكان المحدد في وثائق المناقصة.
  • تخضع هذه المناقصة لأحكام المرسوم بقانون رقم (36) لسنة 2002 بشأن تنظيم المناقصات والمزايدات والمشتريات والمبيعات الحكومية، وتعديلاته، ولائحته التنفيذية الصادرة بالمرسوم رقم (37) لسنة 2002.
  • كما يجب مراعاة الشروط التالية:
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة السجل التجاري على أن تكون مشتملة على نشاط موضوع المناقصة ضمن أنشطتها.
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة صادرة من وزارة العمل لإثبات نسبة البحرنة
  • يعتبر هذا الإعلان مكملاً لوثائق المناقصة وفي حال وجود أي اختلاف ما بين الإعلان ووثائق المناقصة، فيجب الاعتداد بما جاء في وثائق المناقصة.
  • تعطى المؤسسات بالغة الصغر والصغيرة والمتوسطة أفضليه بنسبة 10% في مرحلة التقييم المالي، على أن تقدم هذه المؤسسات ضمن عطاءاتها المقدمة للمناقصة (شهادة تصنيف المؤسسات الصغيرة والمتوسطة) الصادرة من وزارة الصناعة والتجارة والسياحة، والتي يمكن الحصول عليها باستخدام الرابط: https://www.moic.gov.bh/en/eServices/sme
  • يجب على الموردين غير المسجلين في نظام المناقصات الإلكتروني بمجلس المناقصات والمزايدات، التسجيل من خلال الرابط الإلكتروني أدناه، وللمساعدة يرجى التواصل مع المعنيين بمجلس المناقصات والمزايدات عبر البريد الإلكتروني helpdesk@tenderboard.gov.bh أو الاتصال على الرقم +97317566617.
  • تسجيل الموردين

الاستفسارات

للاستعلام عن تفاصيل المناقصة يرجى الاتصال على:

شركة بابكو للتكرير
  17704040