معلومات المناقصة

توفير برنامج تحسين وتطوير ميداني للبنية التحتية لشبكات الألياف البصرية والاتصالات

رقم المناقصة: 388/2023/BTB (TP-1016-2023)

رقم مرجع الجهة المتصرفة: TP-1016-2023

وصف المناقصة

يقدم المزود الحالي هذه الخدمة بموجب عقد قائم. تحتاج شركة تطوير للبترول إلى أن تكون الخدمة الموضوعة هي الحفاظ على البنية التحتية لشبكة الألياف الضوئية الحالية لجميع مرافق شركة تطوير للبترول وآبار النفط والمشاريع المستقبلية ذات الصلة من أجل ربطها بشبكة الألياف الخاصة بالشركة وغيرها من الأعمال المدنية في حقل البحرين.

الجهة المتصرفة
بابكو للاستكشاف والانتاج ذ.م.م
مناقصة داخلية(مطروحة من قبل الجهة المتصرفة) / مناقصة مطروحة من المجلس
External
محليه ( المشاركه للشركات المسجله في دول مجلس التعاون)/ دوليه
Public (LOCAL GCC)
الضمان الابتدائي
BD 5000
صلاحية العطاء/صلاحية الضمان الابتدائي (أيام)
180 days
قيمة وثائق المناقصة
BD 100
مدة العقد
5 Year
هل ممكن تقديم اكثر من خيار؟
No
تاريخ النشر
Wednesday, 21 June 2023
آخر موعد لشراء وثائق المناقصة
Thursday, 27 July 2023
تاريخ إغلاق المناقصة/ المزايدة
Sunday, 06 August 2023
موعد فتح المناقصة
Monday, 07 August 2023

ملاحظات إضافية

PART I: MANDATORY CRITERIA

COMPLIENCE TO EXPERIENCE REQUIREMENTS

1.1      Bidder shall have at least seven (07) years of work experience, either locally or regionally in carrying out major Network Connectivity and System Improvement Work for Fiber Optic Network and other telecom services.

 

1.2     Bidder shall confirm that has completed a minimum of two (2) projects of similar size and nature within Oil and Gas industry. Bidder shall provide evidence, reports and description.

(Bidder shall confirm in writing and provide satisfactory client references)

1.3     Bidder shall confirm in writing that they have at least one CCNP certified Engineer on staff with sufficient cover in the event of absence or sickness. 

1.4      Bidder shall confirm in writing vendor partner relationships and detail the value that this will bring to Tatweer. Bidder shall be required to hold items in local stock and to procure them in order to maintain operational effectiveness.

1.5 Bidder key personnel to include, but not limited to Project Engineers, Project Managers, Network Engineers etc. shall be required to undergo technical and commercial assessment for suitability.

Key personnel shall not be less than:

2 Certified Project Managers.
2 Certified Projects Engineers.
1 Certified cisco network engineer with experience in fiber optic network and holding at least CCNP certificate.
1 Certified radio communication engineer with experience in redline radios)

1 Certified CAD Draftsman experienced in Network drawings as mentioned in Exhibit A scope of work. 

Bidder shall provide CV’s and certifications for all appointed personnel to Tatweer projects.


FACILITIES AND INFRASTRUCTURE

2.1 Bidder Shall have Bahrain based facilities and infrastructure comprising of office building, workshop dedicated to Tatweer projects and storage facilities for Network Connectivity and System Improvement Work for Fiber Optic Network service related works and personnel.

2.2 Bidder shall provide offices, workshop and rest facilities at no cost to company and located within Tatweer field. Bidder shall be capable of responding to daily tasks, projects, work orders and emergencies within specified timeline.

HSE CONTRACTOR REQUIREMENT

3.1 Meets applicable HSE requirements, to submit a copy of their Company's HSE Plan including Skill / HSE Training
Matrix, updated contractor organization chart and HSE Policy signed by contractor management.

3.2 HSE Questionnaire completed with focus on IIR & Severity Rate information for the last 3 years and adequacy of bidder responses to the other questionnaire information requests as per Oil & Gas Industry Standards.

3.3 HSE Representative- Shall have in their full-time employment as part of their overhead structure, a NEBOSH or equivalent qualified Safety Officer with five (5) years of previous work experience in the oil and gas.

QAQC CONTRACTOR REQUIREMENT

4.1 Bidder operates an effective documented quality management system based on the requirements of ISO 9001:2015, or a COMPANY approved equivalent such as ASME or API (Provide copy of certificate).  

4.2 Bidders key personnel will be invited to physically attend and answer the questions where all questions will be marked and evaluated based on the answer’s legend attached in the exabits. 

 



كيفية المشاركة؟

  • على الراغبين في المشاركة في هذه المناقصة، ممن تتوافر فيهم الكفاءة اللازمة، شراء وثائق المناقصة إلكترونياً من خلال نظام المناقصات الإلكتروني التابع لمجلس المناقصات والمزايدات https://etendering.tenderboard.gov.bh وذلك اعتباراً من Wednesday, 21 June 2023.
  • على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه أو بنسبة 1% من قيمة العطاء، أيهما أقل، وفي جميع الأحوال يجب ألا تقل قيمة الضمان الابتدائي عن 100 دينار بحريني. (باستثناء المناقصات على مظروفين)
  • للمناقصات على مظروفين، على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه.
  • يتم تقديم الضمان الابتدائي على شكل شيك مصدق أو خطاب ضمان بنكي أو بوليصة تأمين من إحدى المؤسسات المالية المحلية أو نقداً (أو حسب ما هو منصوص عليه في وثائق المناقصة) على ان يكون ساري المفعول طوال المدة المنصوص عليها أعلاه.
  • مكان إيداع العطاءات: في المكان المحدد في وثائق المناقصة.
  • تخضع هذه المناقصة لأحكام المرسوم بقانون رقم (36) لسنة 2002 بشأن تنظيم المناقصات والمزايدات والمشتريات والمبيعات الحكومية، وتعديلاته، ولائحته التنفيذية الصادرة بالمرسوم رقم (37) لسنة 2002.
  • كما يجب مراعاة الشروط التالية:
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة السجل التجاري على أن تكون مشتملة على نشاط موضوع المناقصة ضمن أنشطتها.
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة صادرة من وزارة العمل لإثبات نسبة البحرنة
  • يعتبر هذا الإعلان مكملاً لوثائق المناقصة وفي حال وجود أي اختلاف ما بين الإعلان ووثائق المناقصة، فيجب الاعتداد بما جاء في وثائق المناقصة.
  • تعطى المؤسسات الصغيرة والمتوسطة أفضليه بنسبة 10% في مرحلة التقييم المالي، على أن تقدم هذه المؤسسات ضمن عطاءاتها المقدمة للمناقصة (شهادة تصنيف المؤسسات الصغيرة والمتوسطة) الصادرة من وزارة الصناعة والتجارة والسياحة، والتي يمكن الحصول عليها باستخدام الرابط: https://www.moic.gov.bh/en/eServices/sme
  • يجب على الموردين غير المسجلين في نظام المناقصات الإلكتروني بمجلس المناقصات والمزايدات، التسجيل من خلال الرابط الإلكتروني أدناه، وللمساعدة يرجى التواصل مع المعنيين بمجلس المناقصات والمزايدات عبر البريد الإلكتروني helpdesk@tenderboard.gov.bh أو الاتصال على الرقم 17566617 973+
  • تسجيل الموردين

الاستفسارات

للاستعلام عن تفاصيل المناقصة يرجى الاتصال على:

بابكو للاستكشاف والانتاج ذ.م.م
  17148000