معلومات المناقصة

الصيانة الوقائية وإصلاح الأعطال وطلاء شاحنات الإطفاء ومركبات ومعدات الاستجابة للطوارئ من بابكو

رقم المناقصة: 872/2023/BTB (T59748(48))

رقم مرجع الجهة المتصرفة: T59748(48)

وصف المناقصة

الصيانة الوقائية وإصلاح الأعطال وطلاء شاحنات الإطفاء ومركبات ومعدات الاستجابة للطوارئ من بابكو. جمع وصيانة وإصلاح وإصلاح واختبار وسمكرة ودهان وتسليم عربات الإطفاء ومركبات ومعدات الاستجابة للطوارئ المملوكة للشركة من المصفاة أو مناطق تشغيل الشركة أيضًا

الجهة المتصرفة
شركة بابكو للتكرير
التصنيف/القطاع
General
داخلي/خارجي
External
Invitation Method
Public (LOCAL GCC)
الضمان الابتدائي
BD 2500
صلاحية العطاء/صلاحية الضمان الابتدائي (أيام)
180 days
رسوم المناقصة
BD 100
مدة العقد
5 Year
هل ممكن تقديم اكثر من خيار؟
No
تاريخ النشر
Sunday, 19 November 2023
قبل الشراء
Tuesday, 19 December 2023
تاريخ الإغلاق
Wednesday, 27 December 2023
موعد الافتتاح
Thursday, 28 December 2023

ملاحظات إضافية

Preventive Maintenance, Breakdown Repair and Painting of Bapco Fire Trucks & Emergency Response Vehicle & Equipment . The collection, service, overhaul, repair, testing, denting, painting and delivery of the Fire trucks & emergency response vehicle & Equipment owned by the Company, from and too the Refinery or Company operating areas.

 

الصيانة الوقائية وإصلاح الأعطال وطلاء شاحنات الإطفاء ومركبات ومعدات الاستجابة للطوارئ من بابكو. جمع وصيانة وإصلاح وإصلاح واختبار وسمكرة ودهان وتسليم عربات الإطفاء ومركبات ومعدات الاستجابة للطوارئ المملوكة للشركة ، من المصفاة أو مناطق تشغيل الشركة أيضًا.

,
Mandatory criteria
2.1.1. The Contractor shall have minimum five years’ experience with knowledge and expertise in repairs and maintenance of a wide range of Automotive or Fire Trucks & equipment as listed in tender documents, refer to Appendix “K”.
Supporting documents such as previous Contracts or Purchase Orders shall be provided with the bid. (Providing only a List of P.O/PA would not be acceptable; copies must be provided with the bid).
2.1.2. The Contractors Prime business shall include repair of Fire Trucks or Heavy Automotive equipment as listed in tender documents, refer to Appendix “K”.
The bidder shall provide with their bid an appropriate organization chart for his contract and copy of the Commercial Registration.
2.1.3. The bidder shall have a suitably sized facility to accommodate two to three equipment at any one time as listed in tender documents. The facility must have suitable wash facilities and an enclosed area for the rebuilding of engines, transmissions and hydraulic components and a separate Denting and Painting facility and booth. The location of the facility must be reasonably accessible from the Bapco refinery, refer to Appendix “K”.
Supporting documents proving ownership/lease of the facility shall be provided with the bid.
2.1.4. The Contractor shall have fully trained Supervisors with a minimum of 5 years’ experience in the required field with verifiable qualifications, refer to Appendix “K”.
Supporting documents (CV including copies of experience & qualifications certificates) be provided with the bid.
2.1.5. The Contractor shall have long term skilled workforce who are Qualified, knowledgeable, holding accreditation certificates or with min Three (3) years’ experience in Heavy Automotive e or Fire Trucks equipment in sufficient quantities to meet the Company requirements as listed below:
- Four (4) Auto Technicians.
- Two (2) Auto Electricians.
- Two (2) Denters.
- Two (2) Painter.
The crew shall be always available for Service, Maintenance and Breakdown Repair of Company equipment as stipulated in the Scope of Work. Refer to Appendix “K”.
Supporting documents (CV's including copies of experience & qualifications certificates) and evidence of employment with the organization to be provided with the bid
PREVENTIVE MAINTENANCE, BREAKDOWN REPAIR AND PAINTING SERVICES FOR THE COMPANY’S FIRE TRUCKS &
EMERGENCY RESPONSE VEHICLE
February 2023 Page 21
2.1.6. The Contractor SHALL have a fully auditable and active Safety/Environment Policy in operation within their organization comprising the following aspects:
a. Contractor’s HSE Policy and Procedures relevant to onsite maintenance activities.
b. Safety statistics for the last Three (3) years, including full details of all restricted work or lost time accidents.
Refer to Appendix “K”.
Supporting documents (HSE Policy & Safety statistics) and evidence to substantiate the above is to be provided with the bid.

كيفية المشاركة؟

  • على الراغبين في المشاركة في هذه المناقصة، ممن تتوافر فيهم الكفاءة اللازمة، شراء وثائق المناقصة إلكترونياً من خلال نظام المناقصات الإلكتروني التابع لمجلس المناقصات والمزايدات https://etendering.tenderboard.gov.bh وذلك اعتباراً من Sunday, 19 November 2023.
  • على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه أو بنسبة 1% من قيمة العطاء، أيهما أقل، وفي جميع الأحوال يجب ألا تقل قيمة الضمان الابتدائي عن 100 دينار بحريني. (باستثناء المناقصات على مظروفين)
  • للمناقصات على مظروفين، على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه.
  • يتم تقديم الضمان الابتدائي على شكل شيك مصدق أو خطاب ضمان بنكي أو بوليصة تأمين من إحدى المؤسسات المالية المحلية أو نقداً (أو حسب ما هو منصوص عليه في وثائق المناقصة) على ان يكون ساري المفعول طوال المدة المنصوص عليها أعلاه.
  • مكان إيداع العطاءات: في المكان المحدد في وثائق المناقصة.
  • تخضع هذه المناقصة لأحكام المرسوم بقانون رقم (36) لسنة 2002 بشأن تنظيم المناقصات والمزايدات والمشتريات والمبيعات الحكومية، وتعديلاته، ولائحته التنفيذية الصادرة بالمرسوم رقم (37) لسنة 2002.
  • كما يجب مراعاة الشروط التالية:
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة السجل التجاري على أن تكون مشتملة على نشاط موضوع المناقصة ضمن أنشطتها.
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة صادرة من وزارة العمل لإثبات نسبة البحرنة
  • يعتبر هذا الإعلان مكملاً لوثائق المناقصة وفي حال وجود أي اختلاف ما بين الإعلان ووثائق المناقصة، فيجب الاعتداد بما جاء في وثائق المناقصة.
  • تعطى المؤسسات بالغة الصغر والصغيرة والمتوسطة أفضليه بنسبة 10% في مرحلة التقييم المالي، على أن تقدم هذه المؤسسات ضمن عطاءاتها المقدمة للمناقصة (شهادة تصنيف المؤسسات الصغيرة والمتوسطة) الصادرة من وزارة الصناعة والتجارة والسياحة، والتي يمكن الحصول عليها باستخدام الرابط: https://www.moic.gov.bh/en/eServices/sme
  • يجب على الموردين غير المسجلين في نظام المناقصات الإلكتروني بمجلس المناقصات والمزايدات، التسجيل من خلال الرابط الإلكتروني أدناه، وللمساعدة يرجى التواصل مع المعنيين بمجلس المناقصات والمزايدات عبر البريد الإلكتروني helpdesk@tenderboard.gov.bh أو الاتصال على الرقم +97317566617.
  • تسجيل الموردين

الاستفسارات

للاستعلام عن تفاصيل المناقصة يرجى الاتصال على:

شركة بابكو للتكرير
  17704040