معلومات المناقصة

الخدمات الاستشارية لبناء محطات لشركة بابكو للتزويد لمدة 5 سنوات

رقم المناقصة: 265/2023/BTB (BTBEX22004)

رقم مرجع الجهة المتصرفة: BTBEX22004

وصف المناقصة

طلب تقديم خدمات استشارية لمدة خمس 5 سنوات تتعلق على سبيل المثال لا الحصر بالتصميم والإشراف وإنشاء محطات خدمات لشركة بابكو للتزويد في مملكة البحرين. الهدف الرئيسي هو توسيع الشبكات المتعلقة في المحطات في مملكة البحرين

الجهة المتصرفة
شركة بابكو للتزويد
التصنيف/القطاع
General
داخلي/خارجي
External
Invitation Method
Public (LOCAL GCC)
الضمان الابتدائي
BD 100
صلاحية العطاء/صلاحية الضمان الابتدائي (أيام)
180 days
رسوم المناقصة
BD 100
مدة العقد
5 Year
هل ممكن تقديم اكثر من خيار؟
No
تاريخ النشر
Sunday, 14 May 2023
قبل الشراء
Tuesday, 30 May 2023
تاريخ الإغلاق
Wednesday, 07 June 2023
موعد الافتتاح
Thursday, 08 June 2023

ملاحظات إضافية

Tender Description:

Request for Proposal for Consultancy Services for 5 years related but not limited to Design and supervision for Decommissioning, Demolition and Construction of Bapco Retail Company Service Stations

طلب تقديم خدمات استشارية لمدة 5 سنوات تتعلق على سبيل المثال لا الحصر بالتصميم والإشراف وإنشاء محطات خدمات لشركة بابكو للتزويد

GENERAL CRITERIA

1.1 Bidder eligible to patriciate in this tender must be a registered with a validate license from The Council for Regulating the Practice of Engineering Professions for Design & Supervision of the Projects. The bidder shall be (Category A) consultancy office. If the bidder does not successfully meet this requirement, his bid will not be considered for further evaluation or award of the contract. The company reserves the right to assess the financial soundness of the bidder. Such assessment shall be carried out based on the audited financial reports of the previous three (3) years.

1.2 The bidder shall declare all the litigation (if any) in the previous three years.

MANDATORY CRITERIA

The bidder must meet each of the following mandatory criteria and submit documentary evidence in support of each of the criteria listed below. The bidder who does not meet any one of these criteria will be disqualified and will not be considered for the award of the contract.

A. The bidder shall have a minimum experience of 5 years in the Design & supervision of fuel stations and provide all relevant documents.

B. The bidder shall provide a copy of The Council for Regulating the Practice of Engineering Professions (CRPEP) license certificate.

C. BRC maintains a register (list) of “Bapco Approved Consultant” for various categories of work/services. Any bidder for the subject tender who is not already one of the Bapco Approved Consultant for provision of the category of services contained in this tender shall be assessed in accordance with BRC’s standard procedure. If the bidder does not successfully meet this requirement, his bid will not be considered for further evaluation or award of contract.

D. Service Provider with unsatisfactory performance in the past contract(s) with BAPCO/BRC is liable not to be considered for awarding of this contract.

E. Bidder shall have, within his own consultancy firm, the required engineers to carry out the complete works of design in all aspects (Architecture, Structural, Civil, and MEP Engineering). Bidder shall assign a project leader who has experience in fuel service station design. The assigned Project leader should have a minimum of 5 years of experience in the designing and supervision of the fuel service station.

F. Bidder shall provide as a proven record of their experience as an Engineering Consulting Firm the number of service stations that have been designed and constructed under their project leader supervision in the Kingdom of Bahrain or GCC within the past 5 years.

G. Bidder’s methodology shall provide the overall strategy to be adopted by the consultant to meet the requirements stipulated in the RFP, his approach to achieving the deliverables and justify his ability to work within a systematic implementation plan.



كيفية المشاركة؟

  • على الراغبين في المشاركة في هذه المناقصة، ممن تتوافر فيهم الكفاءة اللازمة، شراء وثائق المناقصة إلكترونياً من خلال نظام المناقصات الإلكتروني التابع لمجلس المناقصات والمزايدات https://etendering.tenderboard.gov.bh وذلك اعتباراً من Sunday, 14 May 2023.
  • على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه أو بنسبة 1% من قيمة العطاء، أيهما أقل، وفي جميع الأحوال يجب ألا تقل قيمة الضمان الابتدائي عن 100 دينار بحريني. (باستثناء المناقصات على مظروفين)
  • للمناقصات على مظروفين، على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه.
  • يتم تقديم الضمان الابتدائي على شكل شيك مصدق أو خطاب ضمان بنكي أو بوليصة تأمين من إحدى المؤسسات المالية المحلية أو نقداً (أو حسب ما هو منصوص عليه في وثائق المناقصة) على ان يكون ساري المفعول طوال المدة المنصوص عليها أعلاه.
  • مكان إيداع العطاءات: في المكان المحدد في وثائق المناقصة.
  • تخضع هذه المناقصة لأحكام المرسوم بقانون رقم (36) لسنة 2002 بشأن تنظيم المناقصات والمزايدات والمشتريات والمبيعات الحكومية، وتعديلاته، ولائحته التنفيذية الصادرة بالمرسوم رقم (37) لسنة 2002.
  • كما يجب مراعاة الشروط التالية:
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة السجل التجاري على أن تكون مشتملة على نشاط موضوع المناقصة ضمن أنشطتها.
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة صادرة من وزارة العمل لإثبات نسبة البحرنة
  • يعتبر هذا الإعلان مكملاً لوثائق المناقصة وفي حال وجود أي اختلاف ما بين الإعلان ووثائق المناقصة، فيجب الاعتداد بما جاء في وثائق المناقصة.
  • تعطى المؤسسات بالغة الصغر والصغيرة والمتوسطة أفضليه بنسبة 10% في مرحلة التقييم المالي، على أن تقدم هذه المؤسسات ضمن عطاءاتها المقدمة للمناقصة (شهادة تصنيف المؤسسات الصغيرة والمتوسطة) الصادرة من وزارة الصناعة والتجارة والسياحة، والتي يمكن الحصول عليها باستخدام الرابط: https://www.moic.gov.bh/en/eServices/sme
  • يجب على الموردين غير المسجلين في نظام المناقصات الإلكتروني بمجلس المناقصات والمزايدات، التسجيل من خلال الرابط الإلكتروني أدناه، وللمساعدة يرجى التواصل مع المعنيين بمجلس المناقصات والمزايدات عبر البريد الإلكتروني helpdesk@tenderboard.gov.bh أو الاتصال على الرقم +97317566617.
  • تسجيل الموردين

الاستفسارات

للاستعلام عن تفاصيل المناقصة يرجى الاتصال على:

شركة بابكو للتزويد
  -