معلومات المناقصة

توريد وصيانة مركبة القيادة المتنقلة

رقم المناقصة: 435/2025/BTB (T84094 (61))

رقم مرجع الجهة المتصرفة: T84094 (61)

وصف المناقصة

يشمل نطاق التوريد والخدمات توريد مركبة قيادة متنقلة، بما في ذلك بناء هيكلها، بما يتوافق مع المواصفات والمتطلبات الواردة في ورقة المواصفات والمتطلبات المرفقة بالعطاء. كما يشمل النطاق تقديم خدمات دعم الصيانة بعد توريد مركبة القيادة المتنقلة لمدة ثلاث سنوات (بعد أول سنتين من فترة الضمان).

الجهة المتصرفة
شركة بابكو للتكرير
مناقصة داخلية(مطروحة من قبل الجهة المتصرفة) / مناقصة مطروحة من المجلس
External
محليه ( المشاركه للشركات المسجله في دول مجلس التعاون)/ دوليه
Public (INTERNATIONAL)
الضمان الابتدائي
BD 4000
صلاحية العطاء/صلاحية الضمان الابتدائي (أيام)
180 days
قيمة وثائق المناقصة
BD 100
مدة العقد
5 Year
هل ممكن تقديم اكثر من خيار؟
No
تاريخ النشر
Wednesday, 06 August 2025
آخر موعد لشراء وثائق المناقصة
Sunday, 31 August 2025
تاريخ إغلاق المناقصة/ المزايدة
Sunday, 21 September 2025
موعد فتح المناقصة
Monday, 22 September 2025

ملاحظات إضافية

Scope of work in English & Arabic
The scope of supply and services comprise the supply of Mobile Command Vehicle including body building to the meet the specifications and requirements mentioned in the Specifications and requirements sheet attached in the tender. The scope also includes the provision of maintenance support services after the supply of Mobile Command Vehicle for a period of 3 years (after the initial 2 years of warrantee period).

يشمل نطاق التوريدوالخدمات توريد مركبة قيادة متنقلة، بما في ذلك بناء هيكلها، بما يتوافق معالمواصفات والمتطلبات الواردة في ورقة المواصفات والمتطلبات المرفقة بالعطاء.كما يشمل النطاق تقديم خدمات دعم الصيانة بعد توريد مركبة القيادة المتنقلة لمدةثلاث سنوات (بعد أول سنتين من فترة الضمان).

,
1MANDATORYPASS/FAIL CRITERIA
The Bidder or Bidder's agent must provide the following details with documentary evidence. Only bids meeting all Mandatory Criteria will proceed to technical and commercial evaluation.
1.1Bidder / supplier shall have full compliance to the Bapco refining’s Request For Quotation (RFQ) specifications, requirements and standards.
If the bidder has any deviations, queries, and intends to propose any deviations to the RFQ Specifications/ Standards, bidder shall submit the same during pre-bid period and the same shall be clarified to all the bidders through addendums prior to the submission of bid. 
Bidder shall not include any deviations, assumptions, or changes to RFQ in its bid. 
Any bid containing any deviations and changes shall be rejected without any further correspondence and will not be considered for evaluation.
1.2The Bidder shall have minimum of  twenty (20) years’ experience in the field of building such Mobile Command Vehicle with knowledge and expertise in repairs and maintenance of a wide range of Heavy Trucks/Fire Trucks.
Supporting documents/ details such as previous Purchase Orders/ Delivery notes for trucks, related certificates proving the requirement, or any other evidence meeting the criteria shall be provided with the bid.
Please provide the information in attached format Appendix- C.
1.3The Bidder shall have built a minimum of 5 Mobile Command Vehicle in the last ten(10) years for the major entities in Local/GCC/International. 
Supporting documents/ details of previous delivery notes/ Purchase Orders for trucks, agreements, or other proof meeting the criteria shall be provided with the bid.
Please provide the information in attached format Appendix- C.
1.4Maintenance& Services facilities in Bahrain:
The bidder shall have a suitably sized and equipped maintenance facility to accommodate and conduct the service maintenance activities for the MCV and fire truck for 5-years as per below mentioned requirements.
The facility must have suitable wash facilities and an enclosed area for the rebuilding of engines, transmissions and hydraulic components and a separate denting and painting facility and booth. 
a.        The location of the facility must be reasonably accessible from the Bapco Refinery. 
b.       The bidder should own or have access to reliable and safe mobile workshop (VAN)with full needed equipment to provide required maintenance.
* Supporting documents proving ownership of the facility shall be provided with the bid.
If the bidder doesn’t have the ownership of the facility within Bahrain, the Bidder shall submit Joint Venture/ Agreement with the capable facility owner meeting the requirements, valid for the contract period.
* Supporting documents proving ownership of mobile workshop(VAN) or long-term agreement. With photos for the same as proof.
Please provide the information in the attached format Appendix-E

كيفية المشاركة؟

  • على الراغبين في المشاركة في هذه المناقصة، ممن تتوافر فيهم الكفاءة اللازمة، شراء وثائق المناقصة إلكترونياً من خلال نظام المناقصات الإلكتروني التابع لمجلس المناقصات والمزايدات https://etendering.tenderboard.gov.bh وذلك اعتباراً من Wednesday, 06 August 2025.
  • على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه أو بنسبة 1% من قيمة العطاء، أيهما أقل، وفي جميع الأحوال يجب ألا تقل قيمة الضمان الابتدائي عن 100 دينار بحريني. (باستثناء المناقصات على مظروفين)
  • للمناقصات على مظروفين، على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه.
  • يتم تقديم الضمان الابتدائي على شكل شيك مصدق أو خطاب ضمان بنكي أو بوليصة تأمين من إحدى المؤسسات المالية المحلية أو نقداً (أو حسب ما هو منصوص عليه في وثائق المناقصة) على ان يكون ساري المفعول طوال المدة المنصوص عليها أعلاه.
  • مكان إيداع العطاءات: في المكان المحدد في وثائق المناقصة.
  • تخضع هذه المناقصة لأحكام المرسوم بقانون رقم (36) لسنة 2002 بشأن تنظيم المناقصات والمزايدات والمشتريات والمبيعات الحكومية، وتعديلاته، ولائحته التنفيذية الصادرة بالمرسوم رقم (37) لسنة 2002.
  • كما يجب مراعاة الشروط التالية:
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة السجل التجاري على أن تكون مشتملة على نشاط موضوع المناقصة ضمن أنشطتها.
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة صادرة من وزارة العمل لإثبات نسبة البحرنة
  • يعتبر هذا الإعلان مكملاً لوثائق المناقصة وفي حال وجود أي اختلاف ما بين الإعلان ووثائق المناقصة، فيجب الاعتداد بما جاء في وثائق المناقصة.
  • تعطى المؤسسات الصغيرة والمتوسطة أفضليه بنسبة 10% في مرحلة التقييم المالي، على أن تقدم هذه المؤسسات ضمن عطاءاتها المقدمة للمناقصة (شهادة تصنيف المؤسسات الصغيرة والمتوسطة) الصادرة من وزارة الصناعة والتجارة والسياحة، والتي يمكن الحصول عليها باستخدام الرابط: https://www.moic.gov.bh/en/eServices/sme
  • يجب على الموردين غير المسجلين في نظام المناقصات الإلكتروني بمجلس المناقصات والمزايدات، التسجيل من خلال الرابط الإلكتروني أدناه، وللمساعدة يرجى التواصل مع المعنيين بمجلس المناقصات والمزايدات عبر البريد الإلكتروني helpdesk@tenderboard.gov.bh أو الاتصال على الرقم 17566617 973+
  • تسجيل الموردين

الاستفسارات

للاستعلام عن تفاصيل المناقصة يرجى الاتصال على:

شركة بابكو للتكرير
  17704040