معلومات المناقصة

توفير خدمات مناولة المحفزات للمفاعلات ذات الطبقة الواحدة والمتعددة الطبقات

رقم المناقصة: 754/2024/BTB (T76045(22))

رقم مرجع الجهة المتصرفة: T76045(22)

وصف المناقصة

نطاق العمل لهذه المناقصة يشمل التخطيط والإعداد والتنفيذ لاستبدال المحفزات للمفاعلات في وحدات العمليات في المصفاة يجب على المقاول توفير جميع الموارد اللازمة بما في ذلك الأفراد والأدوات والمعدات وغيرها من الأدوات المطلوبة لإكمال المهام الموكلة بما يتوافق مع معايير السلامة والجودة وضمن الجدول الزمني المتفق عليه

الجهة المتصرفة
شركة بابكو للتكرير
التصنيف/القطاع
General
داخلي/خارجي
External
Invitation Method
Public (INTERNATIONAL)
الضمان الابتدائي
BD 5000
صلاحية العطاء/صلاحية الضمان الابتدائي (أيام)
180 days
رسوم المناقصة
BD 100
مدة العقد
6 Year
هل ممكن تقديم اكثر من خيار؟
Yes
تاريخ النشر
Tuesday, 17 September 2024
قبل الشراء
Saturday, 12 October 2024
تاريخ الإغلاق
Wednesday, 30 October 2024
موعد الافتتاح
Thursday, 31 October 2024

ملاحظات إضافية

Scope of work : 
The scope of work includes planning, preparation & execution of catalyst replacement in refinery process units. Contractor shall supply all resources including personnel, tools, tackles, equipment etc. required to complete the assigned jobs in compliance to safety, quality and within the agreed time schedule.

نطاق العمل لهذه المناقصة يشمل التخطيط والإعداد والتنفيذ لاستبدال المحفزات  للمفاعلات في وحدات العمليات في المصفاة  يجب على المقاول توفير جميع الموارد اللازمة بما في ذلك الأفراد والأدوات والمعدات وغيرها من الأدوات المطلوبة لإكمال المهام الموكلة بما يتوافق مع معايير السلامة والجودة وضمن الجدول الزمني المتفق عليه.


,MANDATORY CRITERIA
1-EXPERIENCE
1.1 Bidder shall have carried out at least five (5) Catalyst replacement Projects in inert atmosphere inMultibed Reactors, having three (3) beds or more, like Hydrocracker or Hydro-DesulphurizationReactors in the Oil & Gas or Petrochemical industry in the Middle East/ GCC region during the lastFIVE (5) years. The Bidder shall submit documentary evidence along with the bid to substantiate that he meets theabove requirement and bidder shall submit required information as per Appendix "C".

1.2 ORGANIZATION AND MANPOWER
The Bidder shall submit with the Bid document an appropriate organization chart for this contract,which provides the names and experience of Contractor's Catalyst replacement management team andpermanent Catalyst replacement staff.As a minimum, the Contractor's permanent workforce shall consist of minimum of one (1) ProjectManager, two (2) Site Coordinators, eight (8) Supervisors, two (2) Planners, two (2) QualityControllers, ten (10) 3rd Party certified BA technicians and ten (10) Catalyst technicians. All the above personnel shall have minimum five (5) years' relevant experience in the Oil & Gas orPetrochemical Industry. The Bidder shall submit Proof of employment of the above manpower as documentary evidence alongwith the bid for availability of the above and provide information as per Appendix 'D'.


,3-PLANT AND EQUIPMENT
The Bidder shall provide details that they own as a minimum the following catalyst handlingequipment:- two (2) sets each of Super Sucker Vacuum trucks along with sufficient lengths of hoses - three (3) Cyclone Unloading systems - three (3) Life Support systems - three (3) Nitrogen recirculation systems - three (3) Breathing apparatus units - fifteen (15) Intrinsically safe lighting systems - two (2) Intrinsically safe videography equipment- two (2) Catalyst unloading / loading hoppers The Bidder shall submit documentary evidence along with the bid to substantiate that he meets theabove requirement and provide information as per Appendix 'E'. Bapco Refining may conduct sitevisit for validation purposes

4-SAFETY
1.4 The Bidder shall have a well-established, fully auditable Health, Safety & Environment ManagementSystem, Safety Policy, Safety Management System & Safety Training plan, within their organizationwhich have valid accreditations for OHSAS 18001 or ISO 45001 or are in process of revalidation.The Bidder shall provide copies of accreditations for OHSAS 18001 or ISO 45001 or are in theprocess of re-validation to substantiate the claim.

2.4 The Contractor shall have in their full-time employment, two (2) NEBOSH - General certificate inOccupational Health and Safety Level 3 qualified Safety Officers with 3 years previous workexperience in the Oil & Gas Industry or Petrochemical Industry and be familiar with relevant catalysthandling work specified in the tender. Documentary evidence shall be submitted to substantiate the Safety officers' qualification andexperience claim

5-QUALITY
The Bidder shall have a well-established, fully auditable Quality Management System (QMS) in placethat covers all aspects of their operations and shall be accredited with ISO 9001 certification or are inprocess of revalidation.Documentary evidence shall be submitted in the form of a copy of ISO 9001 certificate. 


كيفية المشاركة؟

  • على الراغبين في المشاركة في هذه المناقصة، ممن تتوافر فيهم الكفاءة اللازمة، شراء وثائق المناقصة إلكترونياً من خلال نظام المناقصات الإلكتروني التابع لمجلس المناقصات والمزايدات https://etendering.tenderboard.gov.bh وذلك اعتباراً من Tuesday, 17 September 2024.
  • على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه أو بنسبة 1% من قيمة العطاء، أيهما أقل، وفي جميع الأحوال يجب ألا تقل قيمة الضمان الابتدائي عن 100 دينار بحريني. (باستثناء المناقصات على مظروفين)
  • للمناقصات على مظروفين، على مقدمي العطاءات إرفاق مبلغ الضمان الابتدائي المشار إليه أعلاه.
  • يتم تقديم الضمان الابتدائي على شكل شيك مصدق أو خطاب ضمان بنكي أو بوليصة تأمين من إحدى المؤسسات المالية المحلية أو نقداً (أو حسب ما هو منصوص عليه في وثائق المناقصة) على ان يكون ساري المفعول طوال المدة المنصوص عليها أعلاه.
  • مكان إيداع العطاءات: في المكان المحدد في وثائق المناقصة.
  • تخضع هذه المناقصة لأحكام المرسوم بقانون رقم (36) لسنة 2002 بشأن تنظيم المناقصات والمزايدات والمشتريات والمبيعات الحكومية، وتعديلاته، ولائحته التنفيذية الصادرة بالمرسوم رقم (37) لسنة 2002.
  • كما يجب مراعاة الشروط التالية:
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة السجل التجاري على أن تكون مشتملة على نشاط موضوع المناقصة ضمن أنشطتها.
    • أن ترفق نسخة صالحة السريان من شهادة صادرة من وزارة العمل لإثبات نسبة البحرنة
  • يعتبر هذا الإعلان مكملاً لوثائق المناقصة وفي حال وجود أي اختلاف ما بين الإعلان ووثائق المناقصة، فيجب الاعتداد بما جاء في وثائق المناقصة.
  • تعطى المؤسسات بالغة الصغر والصغيرة والمتوسطة أفضليه بنسبة 10% في مرحلة التقييم المالي، على أن تقدم هذه المؤسسات ضمن عطاءاتها المقدمة للمناقصة (شهادة تصنيف المؤسسات الصغيرة والمتوسطة) الصادرة من وزارة الصناعة والتجارة والسياحة، والتي يمكن الحصول عليها باستخدام الرابط: https://www.moic.gov.bh/en/eServices/sme
  • يجب على الموردين غير المسجلين في نظام المناقصات الإلكتروني بمجلس المناقصات والمزايدات، التسجيل من خلال الرابط الإلكتروني أدناه، وللمساعدة يرجى التواصل مع المعنيين بمجلس المناقصات والمزايدات عبر البريد الإلكتروني helpdesk@tenderboard.gov.bh أو الاتصال على الرقم +97317566617.
  • تسجيل الموردين

الاستفسارات

للاستعلام عن تفاصيل المناقصة يرجى الاتصال على:

شركة بابكو للتكرير
  17704040