Gulf Air is seeking to appoint a Creative Agency to provide creative production and brand image support to meet the airline’s strategy and objectives. The RFP should be read carefully and the requirements set in this document should be clearly met.
Appendix B - Knock-Out Criteria
Bidders must ensure to meet the following requirements to be considered:
1. The agency should provide a minimum of 3 creative projects with evidence of execution (1 of travel and tourism; 1 of Product or services; 1 of events, occasions, or celebrations).
2. Have an in-house team of design, art, and creative experts.
,
وتسعى طيران الخليج إلى تعيين وكالة للإعلانات لتوفير الإنتاج الإبداعي ودعم صورة العلامة التجارية لتحقيق استراتيجية وأهداف الشركة. يجب قراءة طلب تقديم العروض بعناية ويجب استيفاء المتطلبات المحددة في هذه الوثيقة بوضوح.
الملحق ب - المتطلبات إلزامية
يجب على مقدمي العطاءات التأكد من استيفاء المتطلبات التالية التي يجب أخذها في الاعتبار:
1. يجب أن تقدم الوكالة ما لا يقل عن 3 مشاريع إبداعية مع دليل على التنفيذ (1 للسفر والسياحة ؛ 1 من المنتج أو الخدمات ؛ 1 من الأحداث أو المناسبات أو الاحتفالات).
2. لديك فريق داخلي من خبراء التصميم والفن والإبداع.