as described in this RFP. Please note that the below mentioned point is mandatory requirement: · If the bidder has no relevant CR activity as per the below-mentioned SOW - it will not be considered in this tender, it be suspended and not evaluated.· The Company or the Establishment that bought the tender documents shall submit the tender, and all required documents, by itself and with the Commercial Registration in which it bought the tender documents. In case the Company or the Establishment intends to submit its bid or any other required documents through others, an authorization to that effect shall be accompanied with bid, otherwise the bid will not be accepted. For more explanation, a claim that the Company submitted the bid, or a document is a branch, a shareholder, a holding company, or an agent of the Company that bought the tender documents will not be accepted. · If the submitted proposal did not include Supply and Installation of Loose and Fixed Furniture work for Furnishing, Shell and Core Fit Out works it will not be considered in this tender, it be suspended and not evaluated RFP Section 1- Supply and Installation of Loose & Fixed Furniture work for Furnishing, Section2 - Supply of Banquet/Conference/ Meeting Room Tables & Chair, Section3– Fit Out works for assigned Shell & Core areas.· If the supplier has not quoted for the full BOQ items of each section listed above, they will be suspended from the tender if there are any missing items to the requested BOQ of each section’s sheet.· Each section will be evaluated separately, even if the bidders choose to submit their proposal for multiple sections.· Please avoid merging the scope of works sections into one proposal, the supplier who will do this, will be suspended from this tender.
على الشركات الراغبة في تقديم عروضها ان تستوفي الشروط التالية: - مطابقة فرع سجلها التجاري لنشاط نطاق العمل المطلوب في كل قسم من اقسام نطاق العمل حسب ماهو مذكور في وثائق المناقصة : يجب ان تقوم الشركة او الموسسة مشترية وثائق المناقصة بتقديم العطاء وكافة المستندات باسمها وبرقم سجلها التجاري ( والفرع) الذي اشترت به وثائق المناقصة وفي حال تفويض غيرها في تقديم العطاء او اي من المستندات المطلوب فيجب ان يكون العطاء مصحوبا بتفويض لتقديم العطاء أو المستندات، ولايقبل اي عطاء او مستند مقدم من شركة أو مؤسسة لم تشتر وثائق المناقصة ولم ترفق بالعطاء تفويضا بتقديمة، ولمزيد من التوضيح فإنه لايقبل الادعاء بان الشركة مقدمة العطاء أو المستند هي فرع للشركة مشترية الوثائق او مساهمه فيها أو قابضة لها أو وكية عنها حال عدم تقديم التفويض المذكور مع العطاء. ان يشمل عرضها المقدم على توريد وتركيب التجهيزات والاثاث لمشروع مركز البحرين الدولي للمعارض والمؤتمرات الجديد-تحتوي المناقصة على الأقسام التالية :القسم الأول: توريد وتركيب الأثاث،القسم الثاني: توريد وتركيب الأثاث لغرف الاجتماعات والمؤتمرات،القسم الثالث: توريد وتركيب اثاث المرافق، -سيتم اجراء عملية التقييم الفني والمالي لكل قسم على حده، حتى في حال اختيار الشركة تقديم عطائها لجميع الاقسام. -يرجى تزويد التسعيرة بجميع المتطلبات المنصوص عليها في جدول الكميات، لن يتم قبول اي تسعيرة غير مستوفية لنطاق العمل المنصوص في كل قسم. -يرجى عدم دمج الاقسام في تسعيرة واحدة ، يرجى تزويد تسعيرة منفصلة لكل قسم. -سيتم استبعاد الشركات الغير مستوفية لهذه الشروط والتي تقدم عرضها خلاف ذلك